معرفی وان حمام برند باداب
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

 

کمپانی باداب یکی از کمپانی های تولید کننده انواع وان حمام به همراه محصولات دیگر مثل فایبر کلاس و کامپوزیت در ایران می باشد. این کمپانی فعالیت خود را از سال ۱۳۷۲ آغاز کرده و تا به حال به عنوان یکی  از معروف ترین برند های ایرانی شناخته شده است. کارخانه باداب در شهر کرج واقع شده و وان هایی با ویژگی های متعدد تولید می کند. ویژگی وان حمام باداب:

  • دارای سیستم محافظ جان در برابر اتصالات
  • استفاده از الکترو موتور با بالاترین توان  در برابر نفوذ آب
  • خروجی آب برابر با ۴۵۰ لیتر
  • جنس بدنه از ۷ لایه ورق آکرولیک

برای راهنمای رایگان خرید وان حمام برند باداب با شماره 09194109168 تماس بگیرید

موقع خرید وان حمام باداب به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

به نظر شما موقع خرید وان حمام باداب به چه نکاتی باید توجه کنیم؟ اولین نکته این است که بدانید وان شما بهتر است تک نفره باشد یا دو نفره بعد از آن هنگامی که از رو به رو وان را مشاهده می‌ کنید دوست دارید زیر سری شما کدام سمت باشد راست یا چپ؟ و در آخر ابعاد و سایز وان را با توجه به ابعاد و سایز حمام خود انتخاب کنید.

مراحل خرید اینترنتی  وان حمام باداب

مراحل خرید اینترنتی :  برای خرید از کالا ۱۱۸ ابتدا بدانید زیر سری کدام سمت باشد، با شیرآلات باشد یا بدون شیر آلات، چه سایزی باشد، چه تیپ و چه مدلی باشد و در چه سایزی باشد؟

 برای راحت تر شدن کار ما در انتهای متن برای شما تمامی مدل های وان حمام باداب به همراه محصولات جانبی را قرار داده ایم تا راحت تر بتوانید تصمیم  بگیرید. پس از آن که وان حمام باداب مورد نظر خود را انتخاب کردید حال باید سفارش خود را ثبت کنید.

 فروشگاه کالا ۱۱۸ این شرایط را به وجود آورده است تا شما بتوانید هزینه محصول را درب منزل پرداخت کرده و تنها ۱۹ درصد آن را به عنوان پیش پرداخت واریز کنید. شما عزیزان در سرتاسر کشور می توانید وان باداب را سفارش داده و آن را درب منزل تحویل بگیرید.

لوازم همراه وان حمام باداب

در کنار وان حمام باداب یک سری محصولات به منظور استفاده بهتر و آسان تر از وان حمام قرار داده شده است که در انتها آن ها را مشاهده خواهید کرد. این محصولات: یک زیر سری، پنل کوچک در سمتی که دیوار قرار ندارد برای مشخص نبودن داخل وان، پنل جلو وان، زیر آب اتوماتیک و یا پدالی برای تخلیه آب داخل وان.

ابعاد وان حمام ساده باداب

 وان باداب  در مدل های تک نفره، دو نفره و چند نفره در ابعاد های مختلف ساخته شده است. معمولا کوچک ترین سایز وان حمام باداب با عرض و طول ۹۰ سانتی متر و بزرگترین سایز وان باداب طول و عرض ۲ در ۲ متر می باشد.

وان تک نفره باداب

معمولا امروزه به دلیل فضای کوچک خانه ها خصوصا سرویس بهداشتی در اکثر منازل از وان های تک نفره استفاده می کنند. وان تک نفره باداب  دارای سایز استاندارد بوده و برای حمام های کوچک و بزرگ کاربرد دارد.

عرض وان  تک نفره  بین ۷۵ تا ۸۵ سانتی متر و طول آن ۱۷۰ سانتی متر است و اگر در کوچکترین سایز خود طراحی شود نهایتا ۱۶۰سانتی متر طول آن در نظر گرفته شود.

وان دو نفره باداب

وان دو نفره  باداب طبیعتا سایز بزرگتری نسبت به مدل های تک نفره دارد. معمولا طول وان دو نفره ۱۷۵ تا ۱۸۵ سانتی متر و عرض آن ۱۱۰ تا ۱۳۰ سانتی متر می باشد.

وان حمام‌  ساده بزرگباداب

علاوه بر وان های تک نفره و دو نفره کمپانی باداب در عرصه تولید وان های چند نفره و بسیار بزرگ قدم گذاشته است. معمولا در  وان  حمام ساده بزرگ باداب از یک نفر تا ۶ نفر جا می شود. در حالی که  این وان ها معمولا برای ویلا ها و باغ ها استفاده می شوند.

وان کوچک حمام باداب برایسرویس هایی با فضای کم

یکی دیگر از اقدامات شایسته کمپانی باداب تولید وان هایی در سایز های کوچک تر برای سرویس بهداشتی های کوچک تر است. با توجه به این که امروزه اکثر منازل اپارتمانی و کوچک هستند

 پس وجود یک وان در سایز های کوچک می تواند کمک و ایده مناسبی باشد.  وان کوچک حمام باداب برای سرویس هایی با فضای کم   با سایز های 120×70و 130×70 و ۹۰× ۹۰ تولید می شود.

لیست قیمت وان  حمام باداب

لیست قیمت وان حمام باداب هر چند وز یک بار به روز می شود و شما می توانید برای اطلاع از لیست قیمت وان حمام باداب در انتهای متن این لیست را مشاهده کنید. هم چنین ارزان قیمت ترین وان ها را از کالا ۱۱۸ بخواهید.

نکات پس از خرید وان حمام باداب

پس از خرید وان حمام باداب دقت داشته باشید که  باید از لحاظ شست و شو کاملا مراقب این وان  باشید. این‌ محصول پس از خرید از سایت کالا ۱۱۸ با بهترین بسته بندی درب منزل تحویل شما میگردد.

از کجا وان حمام ساده باداب مناسب بخریم؟

شما عزیزان می توانید وان حمام باداب را از فروشگاه اینترنتی کالا ۱۱۸ بخرید. این فروشگاه  به عنوان یک فروشنده مستقیم  محصولات را از کارخانه باداب مستقیم به دست مشتریان می رساند به همین سبب ارزان قیمت ترین وان حمام را می توان از سایت کالا ۱۱۸ خرید.

 از طرفی شما با مراجعه به سایت و خرید اینترنتی می توانید تمامی مدل ها و طرح های موجود را مشاهده کنید‌. وان حمام باداب با ۵ سال گارانتی و تضمین اصالت کالا از فروشگاه کالا ۱۱۸ به دست مشتریان عزیز در سراسر ایران خواهد رسید. ارسال به شهرستان ها به واسطه باربری ها صورت می پذیرد.

 





:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: